Continental predstavlja TS 870

  • Glede na spremembe parametrov zmogljivosti sodobnih avtomobilskih pnevmatik v zadnjih letih bi vam lahko oprostili, če bi domnevali, da je prostora za nadaljnje izboljšave malo. Vendar pnevmatiki WinterContact TS 870 in WinterContact TS 870 P podjetja Continental dokazujeta ravno nasprotno: Tehnologija pnevmatik še vedno omogoča velike preskoke.
  • Več inovacij: izboljšana zmes Cool Chili in nova zasnova dezena tekalne plasti
  • Varnejša: izjemne zimske zmogljivosti in odlične lastnosti v mokrem vremenu
  • Trajnostnejše: manjši kotalni upor in občutno povečanje števila prevoženih kilometrov

WinterContact TS 870 – za avtomobile do srednjega razreda

WinterContact TS 870 je naslednica preizkušene pnevmatike WinterContact TS 860, ki jo je strokovni tisk zelo pohvalil, in ji sledi po sledeh, saj združuje izjemne zimske zmogljivosti z odličnimi lastnostmi v mokrem vremenu.

Naslednik preizkušene pnevmatike WinterContact TS 860, ki jo je zelo pohvalil strokovni tisk, sledi njenemu zgledu, saj združuje izjemno zimsko zmogljivost in odlične lastnosti v mokrem vremenu, hkrati pa se ponaša s prepričljivimi ekološkimi referencami – kot sta dodatno zmanjšanje kotalnega upora in povečanje števila prevoženih kilometrov. Pnevmatika WinterContact TS 870 je popolnoma nov izdelek, ki je bil od temeljev razvit v smislu konstrukcije, vzorca tekalne plasti in zmesi. Rezultat je model, ki v neposredni primerjavi zagotavlja za tri odstotke krajšo zavorno pot na ledu in za pet odstotkov boljšo vodljivost na snegu.

Nova pnevmatika WinterContact TS 870 zagotavlja tudi izboljšan oprijem na snegu, lastnosti v mokrem vremenu in vodljivost na suhem cestišču. Glede na nasprotujoče si cilje, s katerimi se redno soočajo razvojni inženirji v smislu lastnosti, pomembnih za varnost, v primerjavi z okoljsko učinkovitostjo, je napredek, dosežen na obeh področjih, impresiven: Desetodstotno povečanje števila prevoženih kilometrov spremlja dvoodstotno zmanjšanje kotalnega upora.

Zato ta novost ponovno predstavlja izjemno uravnoteženo zmogljivost na vseh področjih, ki jo končni uporabniki že dolgo pričakujejo od zimskih pnevmatik Continental. Dodaten oprijem na snegu zagotavljajo novo razvite 3D-zapletene lamele, ki so postavljene pod najboljšim mogočim kotom, da se sprimejo s snegom. Ko se bloki tekalne plasti poglabljajo v sneg, se lahko učinkoviteje prepletajo z njim in zagotavljajo dodaten oprijem. Dodatno varnost zagotavljajo globoke lamele, ki so razporejene vzporedno z diagonalnimi utori. Te lamele imajo veliko število robov, kar omogoča učinkovitejši prenos dinamičnih sil in zagotavlja dober oprijem v ravni črti in v ovinkih na zasneženih cestah.

WinterContact TS 870 je bila razvita za modele, kot so VW up!, VW Golf in Citroën C4. Tudi avtomobili višjega cenovnega razreda, vključno z BMW serije 1 in serije 3, bodo s to novo Continentalovo zimsko pnevmatiko varno prevozili hladno sezono.

Za razvijalce je bila ena od prednosti te zasnove ta, da so lahko na tekalni plasti ustvarili še večje snežne žepe. Ti se napolnijo s snegom in zagotavljajo še boljši oprijem. Preprosto povedano, najboljšega oprijema na snegu ne zagotavlja oprijem med stično površino in zasneženo cesto, temveč oprijem med snegom in snegom. Sneg pride v utore tekalne plasti, kjer se zbriše. Zgoščeni sneg v pnevmatikah se nato poveže s snegom na cesti. Bolj ko utori tekalne plasti zadržujejo zbit sneg, boljši je oprijem. Zato Continental uporablja tehnologijo SnowCurve+. Pnevmatike s to tehnologijo imajo posebno strukturo sten žlebov, ki se na več kot 1 000 točkah tekalne plasti stikajo z zbitim snegom. To zagotavlja boljši oprijem in omogoča boljši prenos zavornih sil – zlasti pri zavijanju.

Da bi še dodatno skrajšali zavorno pot na spolzkih zimskih cestah, je Continental za kar deset odstotkov povečal število blokov tekalne plasti na stiku pnevmatike WinterContact TS 870. Robovi in lamele v teh blokih delujejo kot brisalci vetrobranskega stekla, hitro razpršijo snežno brozgo in zagotavljajo dober oprijem na poledenelih površinah.

WinterContact TS 870 ima tekalno plast v obliki črke V, ki so jo od takrat prevzeli številni proizvajalci pnevmatik.

WinterContact TS 870 ima dezen tekalne plasti v obliki črke V, ki so ga od takrat prevzeli številni proizvajalci pnevmatik. Presenetljiva novost pa je, da glavni utori v obliki črke V potekajo proti valovitemu osrednjemu utoru, ki poteka okoli pnevmatike, zaradi česar ima Continentalov novi zimski specialist povsem drugačen videz od večine tekmecev. To pa še ni vse. S kombinacijo Hydro Grooves in osrednjega utora so razvijalci dosegli še hitrejše izpodrivanje vode med vožnjo v dežju. To zagotavlja še učinkovitejšo zaščito pred akvaplaningom in še boljšo zavorno zmogljivost na mokrih cestah. K doseganju kratke zavorne poti pripomore tudi novo razvita zmes tekalne plasti, ki tako kot pri prejšnjem modelu nosi ime Cool Chili. Ta s svojo mešanico posebnih smol zagotavlja boljši oprijem in krajšo zavorno pot na mokri cesti.

Skrivnost izboljšanih okoljskih lastnosti pnevmatike se skriva predvsem v polimerni zmesi. Optimizirana gostota navzkrižnih povezav omogoča večjo prožnost, kar izboljša kakovost stika med pnevmatiko in cestiščem. S tem se zmanjša obraba in poveča kilometrina pnevmatike. Hkrati zmes Cool Chili zmanjša kotalni upor, kar zmanjša porabo goriva in s tem tudi emisije CO2.

Pnevmatika WinterContact TS 870 je bila razvita za modele, kot so VW up!, VW Golf in Citroën C4. Tudi modeli višjega cenovnega razreda, vključno z BMW serije 1 in serije 3, bodo s to novo Continentalovo zimsko pnevmatiko varno prevozili hladno sezono. Ponudba izdelkov sprva obsega 19 velikosti za 14- do 17-palčna platišča z razmerjem stranic od 45 do 65 in širino od 175 do 225 milimetrov – nekatere imajo zaščitno rebro platišča in/ali oznako XL, ki označuje večjo nosilnost. Prihodnje leto bo Continental v ponudbo dodal še 45 velikosti. Te pnevmatike so odobrene za hitrosti do 240 km/h.

WinterContact TS 870 P za srednje velike avtomobile in SUV-je od

Continental bo pnevmatiko WinterContact TS 870 P postopoma predstavil kot naslednico pnevmatike TS 850 P. Tako kot pri njenem “manjšem bratu” tudi pri pnevmatiki WinterContact TS 870 P Continental uporablja izboljšano mešanico Cool Chili in Hydro Groovees.

Continental bo postopoma predstavil pnevmatiko WinterContact TS 870 P kot naslednico modela
Tako kot pri “manjšem bratu” tudi pri WinterContact TS 870 P Continental uporablja izboljšano zmes Cool Chili in Hydro Groovees. Da bi zagotovili večjo varnost za voznike, ki uporabljajo širše pnevmatike, so se razvijalci odločili, da opustijo konvencionalno obliko tekalne plasti v obliki črke V. Namesto tega je Continental pri pnevmatiki WinterContact TS 870 P izbral tršo konstrukcijo s štirimi velikimi obodnimi utori, ki potekajo med vrstami blokov tekalne plasti. Ta inovativna struktura tekalne plasti, ki se močno razlikuje od svoje predhodnice, ponuja velike prednosti – zlasti na mokri cesti. Zelo hitro izpodrine vodo s stične površine, kar zagotavlja boljše vodenje, krajšo zavorno pot in učinkovito zaščito pred akvaplaningom.

V primerjavi s preverjeno predhodnico pnevmatike so razvijalci zagotovili štiriodstotno izboljšanje zaviranja na mokri podlagi in osemodstotno izboljšanje lastnosti akvaplaninga – ne da bi pri tem ogrozili njeno zmogljivost v drugih pogledih. Posebno omembo si zaslužijo petodstotno izboljšanje zaviranja na ledu, šestodstotno izboljšanje vodljivosti na suhem in šestodstotno izboljšanje vodljivosti na snegu. Ta nova Continentalova zimska pnevmatika ima tudi prepričljive ekološke lastnosti: Zmanjšanje kotalnega upora za dva odstotka je povezano s 16-odstotnim povečanjem števila prevoženih kilometrov.

Da bi zagotovili večjo varnost za voznike, ki uporabljajo širše pnevmatike, so se razvijalci odločili, da pri pnevmatiki WinterContact TS 870 P opustijo običajni profil v obliki črke V. Namesto tega je Continental pri pnevmatiki WinterContact TS 870 P izbral bolj togo konstrukcijo s štirimi velikimi obodnimi utori, ki potekajo med vrstami blokov tekalne plasti. Ta inovativna struktura tekalne plasti zelo hitro izpodriva vodo s stične površine.

Paleta izdelkov sprva obsega 52 velikosti za osebne avtomobile in SUV za 16- do 21-palčna platišča z razmerji med 35 in 65 ter širinami od 205 do 255 milimetrov – številne z zaščitnim rebrom na platišču in/ali oznako XL, ki označuje večjo nosilnost – in z dovoljenji za hitrosti do 270 km/h. Zato je WinterContact TS 870 P idealna rešitev za namestitev novih pnevmatik na limuzine, SUV-je in športne avtomobile, kot je Audi TT. Zaradi toge konstrukcije je pnevmatika odlična izbira tudi za težje modele z električnim pogonom.

Continental je sprva nameraval ti dve novi zimski pnevmatiki predstaviti posamično, eno za drugo. Uvedba izdelka WinterContact TS 870 je bila napovedana za lansko leto, vendar je bila zaradi pandemije COVID-19 prestavljena na leto 2021.

Continental WinterContact TS 870