HS52 je ena naših najljubših pnevmatik, saj je južnokorejski proizvajalec zelo dobre zmogljivostne lastnosti združil z zelo ugodno ceno. Najboljše pri tem je, da kilometrina ni ogrožena, kar se običajno zgodi pri podobnih pnevmatikah.
Pnevmatika Turanza T005 je bila predstavljena leta 2018, vendar je še vedno odlična pnevmatika, ki je na voljo v neverjetnih 350 različnih velikostih. Univerzalna je tudi po svojih lastnostih - je uravnotežena mešanica zmogljivosti na mokri in suhi podlagi z nadpovprečnim kotalnim uporom.
Ventus Prime 4 Je naša najljubša pnevmatika za vsak dan, saj ponuja vrhunsko varnost po dostopni ceni. Kratka zavorna pot, dobra vodljivost, vendar nekoliko slabša pri akvaplaningu in udobju.
Ker je japonska pnevmatika Falken običajno ena izmed cenejših pnevmatik v testu, še vedno zagotavlja zelo varne lastnosti za vsakodnevno vožnjo. Nekoliko trpi na področju učinkovitosti, saj ima višji kotalni upor in omejeno število prevoženih kilometrov.
Ker je japonska pnevmatika Falken običajno ena izmed cenejših pnevmatik v testu, še vedno zagotavlja zelo varne lastnosti za vsakodnevno vožnjo. Nekoliko trpi na področju učinkovitosti, saj ima višji kotalni upor in omejeno število prevoženih kilometrov.
Serija P Zero je z nami že dolgo in je priljubljena izbira proizvajalcev avtomobilov kot prva oprema. To je dobra, dobro uravnotežena in prijetna pnevmatika. Običajno dobi kar nekaj posodobitev na polovici življenjske dobe, zato poskrbite, da boste dobili najnovejšo pnevmatiko.
Dynaxer HP4 je uravnotežena pnevmatika, vendar je v nekaterih testih kritizirana zaradi slabšega števila prevoženih kilometrov in slabših lastnosti na mokri cesti. Za nižjo ceno bi lahko bila dobra izbira.
BluResponse je z nami že več let, vendar je še vedno zelo spodobna pnevmatika. Cena je običajno sprejemljiva, njena edina večja pomanjkljivost v primerjavi z novejšimi pnevmatikami pa je manjša kilometrina.
Pnevmatika BFGoodrich Advantage vam ponuja ugodno ponudbo, vendar ne navdušuje kaj dosti več. Na suhi površini ima spodobne vozne lastnosti in zagotavlja tiho vožnjo z nizkim kotalnim uporom, vendar je zmogljivost na mokrih površinah še precej bolj zaželena. Če iščete cenovno ugodno možnost in ste pripravljeni sprejeti kompromis glede oprijema na mokri podlagi in splošne zmogljivosti, je morda še vedno vredna razmisleka. Pričakujte zadovoljivo udobje, vendar svoja pričakovanja usmerite drugam.
185/60 R14 ne spada med najbolj priljubljene dimenzije za pnevmatike poletje - na voljo je 58 modelov pnevmatik, kar lahko primerjamo z 245/35 R20, 205/55 R16, 175/70 R14. Razčlenimo dimenzioniranje - 60 je višina pnevmatike, ki je izračunana kot 60% širine pnevmatike (185mm), kar pomeni, da ima višina bočne stene 111 mm. Premer kolesa je R14, kar pomeni, da ustreza kolesu s premerom 14 inch/355.6mm. Skupni obseg pnevmatike je 1814.58 mm, kar je zelo podobno 155/80 R13(1816.47 mm), 215/40 R16(1817.1 mm), 165/60 R15(1818.98 mm), 195/50 R15(1809.56 mm), 175/70 R13(1807.04 mm), 175/55 R15(1801.7 mm), 195/45 R16(1828.09 mm). Za pnevmatike poletje v velikosti 185/60 R14 je na voljo več indeksov hitrosti: H(210km/h), T(190km/h), V(240km/h). Enako velja za indekse nosilnosti: 82, 86. Model 185/60 R14 lahko najdete na 46 modelih avtomobilih - predvsem Fiat, Volkswagen, Alfa Romeo, Hyundai, Lancia.